This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

I Hate Thiz Feeling.........

Apa yang ada dalam benak dan otakku saat ini tengah menyakitiku perlahan. Aku tidak pernah meminta rasa itu, tapi knapa ia harus datang tiba-tiba disaat segalanya sedang tenang. Di mana aku harus bersandar jika hal itu terjadi lagi, aku takut. Rasanya tak ada lagi stok air mata yang tersisa. Sialan, sialan.....aku benci rasa itu.
Ya Alloh, salahkah aku? aku takut semuanya akan terjadi lagi, saya lelah Ya Rabb...lelah sekali.
Hati saya lelah.....tolong saya...! Dewasakan hati ini agar menjadi tenang.

Why does it happen again, again and again?
I hate this feeling, fuckin' damn feeling...Gosh, it'll hurt me sooner or later.
Why, it comes to me again when I'm on the sky.
I don't wanna be such silly person who is always waiting for tears.
I never wanna be.
Alloh help me out to dump this thing away.
I ain't gonna cry no more.
I promise.................................................

0 comments: